Hvis du ønsker at klage over noget du har oplevet på Mitassist, kan du læse mere om hvordan du gør her

Hvem kan klage?

Alle kan sende en klage. 

Vi opfordrer til, at du fortæller os det med det samme, hvis du har en dårlig oplevelse med vores rådgivning. Så kan vi nemlig gøre noget ved det med samme. 

Det er ikke sikkert vi kan handle, præcis som du ønsker, men vi vil gøre hvad vi kan. 

Hvad kan du klage over?

Du kan klage over hvad som helst. Det kunne være:

  • Coachens måde at svare på. 
  • Dårlig eller forkert rådgivning
  • Rådgivningen lever ikke op til det, vi siger vi gør

Men hvad end du støder på, som du mener er forkert, eller bør ændres, kan du klage over. 

Sådan sender du en klage

Vi har lavet en formular, så vi får de oplysninger, vi skal bruge til at behandle din klage. 

Klagen skal være skriftlig og kan sendes via linket her

Får jeg en kvittering?

Ja, du får altid en kvittering på mail, hvis du har opgivet din mailadresse, umiddelbart efter, at vi har modtaget din klage. 

Hvornår får jeg svar på min klage?

Du får svar på din klage indenfor 5 hverdage, hvis du har oplyst en mailadresse. 

Er jeg anonym, når jeg klager?

Ja, vi har kun de oplysninger du selv giver. Hvis du ønsker svar, skal du oplyse en mailadresse, men du kan oprette en anonym mailadresse, hvor du ikke bruger dele af dit navn eller andet der fortæller noget om hvem du er. 

Hvis du opgiver dit rigtige navn, eller hvis dit navn fremgår af din mailadresse, er du ikke anonym længere, men vi behandler selvfølgelig din klage fortroligt, og giver ikke dit navn eller andre personhenførbare oplysninger videre til rådgiverne. 

Hvordan behandles mine personoplysninger i forbindelse med en klage?

Når du sender en klage til, bliver den behandlet indenfor 5 hverdage,  herefter slettes al korrespondance. Vi henviser til vores hjemmeside for yderligere oplysninger om behandling af dine personoplysninger i forbindelse med brug af vores kontaktformular.